22 listopada 2010

Nowe książki w Mediotece


Schritte international im Beruf
Dodatkowe ćwiczenia leksykalne i komunikacyjne poświęcone różnym zawodom - od kucharza po stewardesę. Każdy temat zawiera ilustrację konkretnego miejsca pracy (z rzeczownikami do dopasowania), ćwiczenia leksykalne i sytuacyjne specyficzne dla konkretnego zawodu. Omówione zawody: opiekun osób starszych i dzieci, bibliotekarz, pracownik biurowy, stewardesa, obsługa lotniska, sprzedawca nieruchomości, inżynier, informatyk, kelner, mechanik, kucharz, pielęgniarz, pracownik recepcji, taksówkarz, pomocnik lekarza stomatologa, boy hotelowy.
Poziom: A1-B1
Sprawdź dostępność w katalogu


Schritte international im Beruf 1-6
Materiał dodatkowy do podręczników Schritte International (od 1 do 6), skoncentrowany wokół problemów komunikacyjnych środowiska pracy. Zawiera różnorodny zestaw ćwiczeń (od bardzo prostych, np. literowania nazwiska, wypełniania ankiety, po skomplikowane - prezentacja produktu, firmy). Autorzy poświęcili uwagę również tak ważnym aspektom komunikacji w pracy jak: konflikty i ich rozwiązywanie, rozmowa kwalifikacyjna, small talk, różnice międzykulturowe. Do książki dołączona jest płyta z tekstami audio.
Poziom: A1-B1
Sprawdź dostępność w katalogu


Geschäftskommunikation - Verhandlungssprache
Podręcznik z ćwiczeniami do nauki języka handlowego i komunikacji w miejscu pracy. Część poświęcona negocjacjom i rozmowom służbowym. Rozdziały wyznaczają sytuacje i problemy komunikacyjne, jakie napotykamy w miejscu pracy: przedstawienie się i powitanie gości, prezentacja własnej firmy i działalności, telefony służbowe, zapytania i udzielanie informacji, reklamacje, ponaglenia, prowadzenie i moderowanie spotkania służbowego. Książka prezentuje słownictwo, jego użycie w konkretnych sytuacjach oraz wspomaga rozwój kompetencji językowych. Omawia również zagadnienia gramatyczne, najbardziej charakterystyczne dla języka handlowego. Zawiera płytę CD z tekstami audio.
Poziom: B1-B2
Sprawdź dostępność w katalogu
 

Geschäftskommunikation - besser telefonieren 
Podręcznik z ćwiczeniami do nauki języka handlowego i komunikacji w miejscu pracy. Część poświęcona wyłącznie rozmowom telefonicznym. Przykładowe rozmowy: odbieranie telefonu i przełączanie rozmowy, small talk, przyjmowanie i zgłaszanie reklamacji, ustalanie kolejnej rozmowy telefonicznej, przyjmowanie rezerwacji, automatyczna sekretarka i wiele innych. Poświęcone głównie tematyce handlu i usług. Każdy rozdział zawiera gotowe konstrukcje zdaniowe, które można wykorzystać podczas konkretnej rozmowy telefonicznej. Zawiera płytę z tekstami audio.
Poziom: B1/B2
Sprawdź dostępność w katalogu


Geschäftskommunikation - besser schreiben
Podręcznik z ćwiczeniami do nauki języka handlowego i komunikacji w miejscu pracy. Część poświęcona wyłącznie korenspondencji handlowe. Omawia typowe listy: zapytanie i prezentacja oferty, list reklamowy, zamówienie, korespondecję związaną z przesyłką, rachunek, ponaglenia, reklamacje, przesunięcie terminu płatności itp. W książce prezentowane są przykładowe listy w ich oryginalnej formie, do których dołączone są ćwiczenia leksykalne i gramatyczne oraz zadania napisania konkretnego listu.
Poziom: B1-B2
Sprawdź dostępność w katalogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz